Ett lik kommer gående

Jag tror jag börjar bli sjuk! Jag vill inte! Jag har inte tid att vara sjuk!
Jag blir sällan sjuk, men när jag blir det då jävlar blir jag sjuk,
men oftast skiter jag i det, och lever på som vanligt, jag har inte tid att ligga och kurera mig.
Jag har ju Tindra, och dessutom nu har jag ju skolan också.
Jag har verkligen inte tid eller lust!

Igår kväll kände jag mig så där febrig i kroppen.
Idag har jag pendlat mellan frossa och toksvettningar,
och när jag har haft frossa har jag frysit så mycket så händerna och läpparna har blivit blå,
för att sen bli knallröd i ansiktet och typ koka.
Måste ha sett rätt så knasigt ut.. Ena stunder går jag som ett lik, för att i nästa se ut som jag håller på att brinna.. Men ingen på skolan har sagt nåt iaf :p haha...

Gud vad jag trivs på skolan! Det är så himla kul!
Idag bytte jag även från Svenska Flex till sammanhållen.
På en lektion hann jag skriva klart ett brev om mig själv på typ 5-6 A4 sidor,
plus en sammanfattning av en novell läraren läste på en A4 sida.

Men det är ju så, när jag väl kommer igång med att skriva, då jävlar går det av farten.
Jag älskar att skriva!

Tindra va så rolig förut, Så här löd vår konversation:
Tindra: Mamma vill du se mina bröst?
Jag: Njää, du har inga.
Tindra: Titta här då, så drar hon upp tröjan och börjar sjunga "Jag tycker om att visa mina brööööst! Jag ska visa mina bröst alla dagar hela dagar! Jag ska jämt visa mina bröst!"


Imorgon åker även Tindra till mormor o Ulf och stannar där tills på fredag, då hon åker till pappa sin,
och hos pappa sin kommer hon vara tills på Tisdag. Så jag får långledigt nu :p
Kommer ju sakna Hoppetossan! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0