Flickan som inte fick finnas


Fan, jag kom på att jag har inget att läsa när jag ska lägga mig.
Men ohh, jag kommer ju få spasmer!
Läste ut boken,
Flickan som inte fick finnas igår kväll.
Seg bok enligt mig, och på slutet när den kom igång lite så slutade den,
och den lämnade en kvar med en massa funderingar om hur det gick efter hennes självmordsförsök.
Om mamman blev bättre, eller om hon o pappan flyttade osv osv.. Man fick inte veta nåt!

Iaf, tänkte ju köpa en skvallerblaska på Ica idag, men tänkte att den skulle bara bli liggande.
Hade inte en tanke på att jag faktiskt inte har nånting alls att läsa.
Får filura ut nån bok, så får jag åka på Fredag efter skolan o köpa en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0