Freeeedag!

Herregud det är redan Fredag! Gud vad dagarna går fort!
I måndags på första rasten tror jag, satt vi några stycken som vanligt i caféterian och surrade, Melinda sa glatt att snart är det fredag. Alla suckade djupt!
Men titta, man hann knappt blinka så var det Fredag =)

Kom upp idag med, jag är chockad! =)
Dock är jag ett lik och lite mer yr än vanligt :p har bara sovit ca 3 timmar inatt,
har haft så ont i kroppen och pendlat mellan frossa och svettningar.
Men nu efter en dusch och två alvedon, börjar jag känna mig som människa.
Tur att det är en kort dag idag, 8.20- 11.20.
Sen blir det lugna puckar i helgen, måste försöka kurera mig.
Dock eftersom jag är barnledig, så kan det nog slinka ner nåt glas vitt =)
Mumma!

Nu ska jag ta o sminka mig.
Ha en lovely fredag alla underbaringar!

Skickar även en STOOOOR Puss till Skruttan som är på Landet :D

Kommentarer
Postat av: Till min fina mamma

Hej min fina mammma!!

Här är allt bra, men tråkigt att jag inte får stanna hos mormor i 2-veckor. Jag har badat med mormor och nu skall jag ut med Rondo innan vi åker in till stan, för jag skall ju vara hos pappa,lilla syster och Evelina i helgen. Vet du vad mormor säger!? Joo att jag inte får vara själv ute,fast jag är stor, dumt va.. Hej då min fina mamma. Mormor hälsar att du skall ha det bra:)



puss och kram vi syns på stan, hälsar Tindra!!

2011-01-21 @ 13:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0