Frossa o Svettningar

Fan också, ända sen jag kom hem har jag haft frossa och svettningar om vartannat.
Så jävla störande! Men jag klarade mig idag på skolan, garderade med ett par alevdon i morse,
och efter halvtid idag i skolan proppa jag i mig en ipren.
Men det slta verka lagom tills jag kom hem.
Hade givetvist inte mer tabletter hemma, tog de sista idag.

Men jag har skickat Johan på uppdrag att införskaffa alvedon.
Jag tänker INTE ha feber, och jag tänker definitivt INTE vara sjuk.
I morgon som tur är, är det kort dag i skolan 8.20-11.20.
Sen har jag hela helgen på mig att dö. Men jag tänker INTE missa skolan,
även om jag hamnar i koma så ska jag dit. Det är ju dessutom när från skolan till sjukhuset,
så dom behöver ju inte rulla mig i koma sängen så långt :p haha...

Saknar Skruttan gör jag som en tok, tänk vad man kan sakna den lilla hoppetossan!
Pratade med henne förut, och när hon appropå inget sa att hon saknade mig ville jag hämta hem henne =) 
Men jag VET ju att hon stortrivs hos mormor o Ulf, för där får hon göra PRECIS vad hon vill.
Bortskämda ungen där!

Nä nu ska jag renskriva svenska grejen som jag ska lämna in i morgon,
sen ska jag nog bara dö. Vänta på Johan och hoppas på att han ger min onda rygg massage! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0