Here it comes

Okej, nu kan jag inte hålla det inne så mycket längre.
Jag skiter i vad folk hotar mig med.

Jag mår så jävla dåligt, så äckligt dåligt!
Jag är så jävla fet så jag vill klösa mig ur äckel kroppen, jag får panik.
Jag känner mig instängd, jag känner mig fast, jag känner mig kvävd!
Jag kan inte få bort den här feta jävla kroppen!
Jag dör! Jag dör inombords! Jag vill inte ha den här feta äckliga kroppen!

Nu tänker jag ta tag i min äckel vikt, dessutom ska jag börja äta mina Burn tabletter igen,
glömmer ju alltid bort dom eftersom jag måste gömma dom. Johan har sagt att han ska kasta dom om han hittar dom. Men nu ska jag gömma om dom på ett lätt och tillgängligt ställe.
Fan! Nu orkar jag inge mer! Jävla äckel fetto!

Jag mår illa över helgens jävla äckel fettande!
Nu ska jag leva på Proviva och banan måste äta nåt iaf nu när jag pluggar, och koffeintabletter.
Nu ska fläsket bort, iaf en 5-10 kilo!
Kommer bli svårast att skippa Latten, dricker ju en om dagen. 
Eller jag kanske kan unna mig det, fast jag byter ut en stor mot en liten.. Hmm.. svårt!  

Det är TUR att jag har skolan o allt som hör till den och min Skrutta som får upp mitt humör,
och får mig att tänka på annat! Annars skulle valkarna ta över hjärnan också!

Jag känner mig som en gravid när jag går, vankar fram o tillbaka för att jag är så fet!
Usch!! Nää, nu ska jag nog ta o plugga lite sen soooova!




Tack för mig, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0