Inget dåligt väder, bara...

Idag begav jag o Skruttan oss ut till ön.
Det finns inget dåligt väder, bara dåliga bilförare :p
När vi skulle åka hem tog det ca 1 timme, pga en lastbil hade kört fast eller nåt vid brofästet.
Vi va måttligt roade. Men vi åt bullar under tiden.

Idag har min dag endast bestått av bullätande och en Latte.
Köpte en varsin bauta bulle på shell till mig o Tindra, men den va så torr o hård,
så det va bara i stort sett det i mitten man kunde äta.
Sen när vi kom till ön fortsatte bullfrossandet.
Fick med oss färdkost också, på hemvägen..

Min mage strejkar nu. Den har nog lagt av.
Jag har så ont i magen så jag kan inte stå rakt, hellst skulle jag vilja krypa fram.
Det gör så ont så ont! Snart kommer jag börja gråta!
Och uppsvälld som en ballong är den, får knappt igen byxan.
Så jag tar nog och hoppar i ett par mysbrallor snart!

Och just ja, nu har jag köpt 3 av 5 böcker via blocket =)
Så jag hoppas att det kommer i början på nästa vecka.
Men de sista två böckerna verkar ju vara omöjliga att få köpa,
jag har mailat och mailat och mailat. av säkert 100 stycken, eller ja okej då,
10 då iaf så har jag fått svar från kanske tre stycken och dom har inte böckerna kvar. 
Två stycken slutade svara när jag frågade om dom kunde skicka böckerna.
Jag blir så förbannad!

 

Dessa två är det som jag inte får tag på!
Men skam den jäveln som ger sig :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

På komvux (vid fiket) brukar elever som vill sälja böcker sätta upp lappar. Där kan de säkert finnas :)

Lycka till!

2011-01-07 @ 00:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0