Kalla kårar

Tindra åkte till pappa sin för ett tag sen, jag känner att ångesten börjar komma.
Jag kan inte vara själv. Det är så tråkigt och jag får en sån ångest så det river i kroppen och kryper i fötterna, jag blir kall i kroppen, typ som när man säger att man får kalla kårar. Så känns det!
Johan va givetvist tvungen att jobba över idag, så han skulle jobba till kl 18 och sen tar det väl en timme kanske innan han är hemma, han är i Härnösand o jobbar.

Egentligen skulle jag behöva städa upp här, fast egentligen inte.
Men jag skiter i det. Jag packar nog "helg väskan", slänger in den i bilen,
och åker å våldsgästar pappa eller nån ett tag. Det låter bra.

Jag börjar känna ångest eller nåt över att börja i skolan på måndag.
Eller på måndag är det registrering och info, det börjar riktigt på onsdag.
Men jag tänker INTE fega ur. No way! Hur jobbigt det än kommer vara,
hur spyfärdig, svimfärdig och skakig jag än kommer känna mig,
så ska jag dit. Jag SKA börja i skolan.
Min "Nya grej, nya folk" ångest ska inte få vinna det här, jag trotsar eländet och tänker gå dit!

Åhh, det kryper i kroppen!
Nu ska jag packa!

Trevligt helg på er!


Kommentarer
Postat av: KIKKI

du kommer fixa det galant :)

2011-01-07 @ 17:25:09
URL: http://kikkiiii.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0