Klappat o Klart

Såå nu är det mesta med skolan fixat,
pratade med en syv kärring idag, det där med FlexLär är typ likadant som sammanhållen grupp
så jag bestämde mig för att inte byta, men vart det jobbigt eller nåt så fanns möjligheten att byta.
Men det ska nog bra =)

Fick även ändra mitt schema lite eftersom på torsdagar va det tre lektioner som gick in i varandra,
men det löste vi med att jag fick byta matte grupp.
Idag kom även de två sista böckerna, så nu har jag alla.

Det enda jag oroar mig för nu, det är CSN.
men det ordnar sig nog =)

Jag ser verkligen fram emot i morgon då skolan börjar på riktigt,
jag är super taggad och det ska bli såå himla roligt!
Men nervöst och pirrigt är det också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0