Liket lever.. Eller?

Min väckarklocka som jag stolt köpte funkade verkligen.
Eller inte! Inte ett skit! Inte ens ett öra vaknade. Inget! Nada! Zero!
Såå summa sumarum av det då.. Melina ringde o efterlyste mig vid 8.20.
När vi börjar. Men jävlar vilket fart jag fick, jag hann duscha, sminka mig, fixa håret, fixa Tindra och åka med henne på dagis på under en timme. När jag nästan va framme på skolan hade det gått exakt en timme.
Så jag kom till mitten av första lektionen, då det är rast.

Det är tur att det va Engelska Flex, då är det inte obligatorisk närvaro, folk kommer o går lite som dom vill.
Så jag fick ju inte frånvaro =) Men dumt dumt dumt av mig!
Så nu har jag efterlyst nån på fejjan som vill extra knäcka med att ringa o väcka mig på morgon :p

Men i morgon har jag sovmorgon, haha :p
Börjar inte föräns 12.10. Så jag borde inte försova mig :p
haha, jävla lik!

Det går förövrigt kanon i skolan, och jag älskar matten!
Det är så jävla roligt! Jag o Melinda är sååå bäst!


Idag har jag äntligen plockat ner Julen, jag är spm vanligt sist på gatan!
Haha, fy fan vad slö jag är :p Men nu är den borta, så nu välkomnar vi vååååååren!
Det är ju förövrigt vårväder ute. Man bli så jävla lycklig i själen liksom,
plus att man blir ännu lyckligare av att det går så bra i skolan, förutom mina försovningar, och att det är så jäkla kul!! Minus är att jag är väl rätt så fet. Är fortfarande proppad sen helgen, magen står ju rakt ut.
Men jag åt två hårdbrödmackor förut så jag inte tappar fokus, tänkte plugga lite =)

Nån som har ett tips på en väckarklocka, som låter sjuhelvetes högt?



Kommentarer
Postat av: Emma

Ett tips: Ställ din klocka i mobilen på ca 10 minuter innan du måste kliva upp sen ställer du en vanlig klockradio i typ hallen på den tid du ska kliva upp.

Då hinner du dra dig i 10 minuter innan klockan ringer i hallen och när den står i hallen då måste du kliva upp för att slå av den och då är det lika bra att vara uppe. Jag gör alltid så här och det funkar kanon!

2011-01-18 @ 07:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0