Naturbegåvning

Jag är bäst på allt jag tar för mig!
Jag är en naturbegåvning som har fått det smartaste huvudet... när jag väl använder det vill säga :p
Dock kan det ta ett tag innan det liksom klickar till och när det gör det så bara rinner allt ur mig som en fors, det kan även se ut som jag har världens oreda, men i all oreda har jag full struktur i huvudet. Som förut tex gjorde jag en uppgift, jag hade 5-6 kladdpapper som jag skrev lite olika på och dom låg lite huller om buller och jag slängde omkring dom vind för våg, men jag hade full koll på vad som skulle vara vart, när det skulle renskrivas.

Dessutom pratar jag hela tiden med mig själv, och sprätter upp och tar ett litet varv då o då :p
Jag måste ventilera tankar, hjärna o kropp så jag inte kör fast och stannar liksom.
Har man stannat är det svårt att köra igång igen. 

Så jag har kommit fram till att FlexLär verkligen är nåt för mig, då det inte är "rena" lektioner, utan lite mer fritt.
Passar mig ypperligt. Dock är jag tveksam till Matten, iaf i början, all matte är skit enkel när man väl har kommit igång. Men nu är det en massa herrans år sen jag satt i skolan sist.
Men vi får se hur det blir, det kanske går bra, det kanske inte gör det.
Men då kan jag byta till sammanhållengrupp =)

Det va så kul idag på skolan, på första lektionen kände jag mig verkligen..
hemma liksom. Typ som att det va det naturligaste saken för mig att göra.
Jag kände verkligen att här är jag! Svårt att förklara men ni kanske fattar.

I morgon har jag en lååååång dag, börjar 8.20 och slutar 16.40.
Men det ska nog gå bra, det är ju som sagt rätt så fritt.
Dessutom är det lunch en timme, den är redan planerad för mig del.
En Latte på shell =)

                

Fan vad ont i magen jag har, jag tror jag dör!
Åt en macka förut och efter det så svällde magen upp och jag fick dö ont,
det liksom krampar.
Det är dumt med mat, uppenbarligen :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0