Nu ska den ut!!

Ha! Nu jävlar har jag fått en tid för att ta ut spiralen!
24'e januari åker helvetet ut! Jag ska stampa och spotta på den!
Ska även prata om nåt nytt p-medel.

Men jag gruvar mig för att ta ut den. Eftersom min livmodertapp tydligen inte håller sig still, så när jag satt in den fick dom typ hålla fast den med en tång. och det kan jag tala om för er, det är smärta av värsta sorten.
Och dessutom så sticker inte trådarna ut som dom ska, det har dom inte gjort sen första början.
För en vecka efter jag satt in spiralen va jag på återkoll på kvinnokliniken pga en äggblåsa, gynekologen sa då att tråden varken syntes eller kändes, men han såg via UL att spiralen låg som den skulle och utsöndrade rätt mängd osv.. Men hur fan ska dom få ut den när inte trådarna finns.
Jag frågade Barnmorskan jag pratade med om det, hon sa bara, det brukar inte vara nåt problem.

Men kyss mig i arslet kärring, det är inte du som ska ligga och plågas!

Jag tror att BM jag pratade med va samma som jag gick till när jag va fetto med Tindra i kaggen (=Gravid :p).


Nu ska jag hämta hulliganen på dagis, hon fick åka och härja av sig ett tag idag.
Sen blir det tvättstugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0