Ohh, en update!

Shit vad dålig jag har blivit på att uppdatera här.
Men all min tid går till Tindra, Plugg och Johan.
To.m igår kväll pluggade jag :p haha.. men ska man bli nåt så gäller det att ligga i,
jag tänker inte halka efter så att det blir för mycket, då är risken stor att jag bara skiter i allt. 
Johan säger att när man kommer till mig så ser det ut som att det är en tonåring som bor här,
det ligger böcker o grejer överallt :p

Idag började Skruttan på dans, så jag drog med mig Johan o åkte dit.
Tindra va peppad till tusen, hon började tjata när hon vaknade om att hon ville åka.
Men när vi kom dit blev det andra bullar för blyg fia, men det va ju tur att en flicka från hennes dagis också va där, annars hade nog inte Tindra skruttan gått in. Men hon rusade in och deltog i dansen, inte i allt då.
Men det kommer =)

Idag blev jag så jävla arg!!
Jag skulle ta på mig en av jeansen jag har köpt, så jag tog på mig dom men innan jag hade fått upp dom helt så såg jag att det typ buktade vid låret. Då va det en spricka i sömmen på kanske 5 cm.
Hyffsat jävla irriterande. Det är väl nån jävla tjockis som har försökt trängt på sig dom på affärn, eller så kan det ju bara vara fabriksfel. Who knows!
Så jag får se om jag orkar åka och byta dom, om man nu får det, eftersom jag har tagit bort alla lappar, eller om jag bara lämnar in dom nånstans. Eller helt enkelt dumpar brallorna hos mormor, så får hon sy dom =)

Iaf, efter dansen, så tog vi oss en sväng på stan, eller Tindra och Johan tyckte nog det va en evighet.
Inte vet jag vad dom höll på med, men nån slags "pakt" emot mig hade dom iaf :p
Va väl där en 3-4 timmar iaf, blev lite lovely shopping! :D   Va även o åt på Donken.
Och fy fan vad ont i magen jag fick, min mage är INTE van att äta så här mycket!
Korv o pommes i Torsdags,
Pizza plus gotta i fredags,
igår gjorde jag iordning pasta med ost/champinjon/fläskfilé sås, plus gotta efteråt
och idag Donken. Herregud, inte konstigt att min mage strejkar, bullar och är stenhård som en gravidmage ungefär. Den står verkligen rakt ut, det gör to.m ont att andas. Hua!

Nu ska håret färgas, sen ska skruttan läggas
efter det kanske det blir lite plugg, blir iaf en tidig kväll för mig.
Är spänd inför i morgon, lär ju få tillbaka Engelska provet =) Hihih! Pirrigt!

So long, suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0