Så där...

Så nu har jag ryckt upp mig.
Inte helt, men nästan så..
Det kan inte vara lätt alla dagar.

Vilken djävulsk huvudvärk jag har, det känns som att hjärnan är fylld med snor och ska snart explodera.
Har hostat så mycket inatt så jag har ont i revbenen.
Dock så vet jag inte om jag har vaknat inatt av det, tog en propavan och la mig vid 21.30 igår och tvärslocknade.
Egentligen skulle jag vilja vara hemma idag och bara ta det lugnt och försöka bli friskt, men nää..
Egentligen behöver jag inte heller gå på första lektionen idag, svenskan, bytte ju från flex till sammanhållen, så vi har på fredag och flex på onsdagar. Men vi får ju givetvist komma på onsdagar endå, så det ska jag göra.
Har två saker att skriva, så då åker jag dit o sätter mig ist, hemma blir det inget.

Nu måste jag gå ut och starta bilen så den blir varm,
jag bor ju i det bästa huset med den bästa hyresvärden,
så min motorvärmar grej funkar fortfarande inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0