Totalt orkeslös

Men gud jag börjar bli orolig över vad det är med mig.
Somnade efter jag hade ätit, och sov tills efter 15- tiden nångång, är fortfarande lika trött och orkeslös, har en sprängande huvudvärk. Orkade knappt gå till bilen, vilket bara är runt husknuten.
Gå in till dagis från parkeringen, kändes som att gå 5 mil ungefär.

Johan ska komma hit o laga mat, så Tindra får nån middag.
Jag orkar inte göra nåt. Jag orkar inte ens prata, knappt ens andas.
Jag vill bara ligga ner och bara ligga där. Det är den enda jag typ orkar.

Jag har aldrig någonsin känt mig såhär dålig.
Dessutom svettas jag och fryser om vartannat.
Och givetvist på allt det, så fick jag jätte ont i magen efter jag åt,
fast jag åt vitt bröd. Så jag får skylla mig själv. 

Nu måste jag lägga mig, ska bara ta orken till mig att resa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0