Officiellt en student!

Såå nu är jag officiellt en student =)

Va på på info och registrering på skolan idag.
Så en klapp till mig själv på axeln för att jag trotsade eländes ångesten och gick dit :D  

Men dock ska det på nåt sätt givetvist krångla när det gäller mig,
jag har blivit antagen till FlexLär, och jag sökte "vanligt" eller vad man ska säga.
Men men, det löser väl sig. Och sen eftersom jag är "Cicci i sista sekunden" så har jag givetvist inte sökt CSN än,
men imorgon har dom på Komvux att man kan få hjälp med det.
Men jag filurar runt på internet nu och ska försöka söka där.

Så får jag ju hoppas att det kommer igång rätt så snabbt,
annars får jag det kärvt när räkningarna ska betalas :p

Usch vilken jäkla ångest jag hade igår,
eller det va mer såhär, nervös, ångest, förväntan, spänning,
glädje osv osv.. men ångesten va värst tror jag, eller nä, jag vet inte
det va bara kaos i kroppen, totalt kaos! Jag ville inte sova, för jag ville inte att det skulle bli idag.
Tur att jag va med Johan så han kunde lugna mig lite iaf!
Jag tror jag pinade mig till kl 3, då tvär dog jag. Och som tur va så skulle jag ju inte vara på skolan föräns kl 13,
så prick kl 10 vaknade jag pigg o alert. Men sen fick jag ångest.. haha :p
Jag va så nervös så jag skakade och det kändes som jag skulle kräkas!

Men nu är jag baaaraa HAPPY HAPPY HAPPY!!
Förutom kruxet med flexlär och csn, men som sagt det löser sig alltid på nåt sätt.
idag när jag kom hem hade 3 av 5 böcker kommit, nice bajs :D
Så förhoppningsvis kommer de andra i morgon eller nåt.


Nu ska jag filura vidare på internet och försöka skaffa mig E- leg,
så jag kan söka CSN via internet.

Va meningen att Skruttan skulle komma hem idag, men hon ville vara kvar hos pappa sin en natt till,
så då får hon väl det. Så kan jag filura runt i lugn o ro =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0