60 frågor om MOI!

I brist på bättre saker kan ni få lära känna mig lite.
Fast ni vet väl redan allt :p haha...

1. Hur gammal är du om fem år?
Alltid 18 år.. eller njae just ja, jag tror jag bestämde mig för att fylla 21 nu,
och sen stanna där. Måste ju åldras lite :p

2. Vem var den sista du träffade?
Träffar ju Tindra hela tiden.. Men förutom henne, Johan.
 

3. Hur lång är du?
168 cm över havet 

4. Vilken var den senaste film du sett?
Hmm.. måste ha varit Blow med Johnny Depp förr förra helgen.

5. Vem ringde du senast?
En som heter Gandalf på tlf, men det va en annan jag skulle ha tag på :p haha..

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Kan du köpa med dig smör? Mini Lätta (Till Johan) 

7. Vad är dagens planer?
Röka o sova

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms.. eller njae det beror på.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Ja inte är dom då tillsammans iaf... Det är väl en ca 14 år sen?  

10. När såg du senast din mamma?
Igår kväll..

11. Vilken ögonfärg har du?
Grön/Bruna.. Fast ibland hel gröna. Beroende på årstid. 

12. När vaknade du idag?
Hmm.. 5.45 började klockorna att ringa. Men jag klev upp exakt 5.59
(1 min innan eländes klockornas snooze ringde igen:p) 

13. Har du någon gång hittat en katt?
Öhh... vadå hittat? Katterna är ju överallt!
 

14. Vilken är din favoritplats?

Borta bra men hemma bäst.
Fast Stan eller Birsta också =)

15. Vilken plats föredrar du minst?
Där det är minusgrader.. Alltså utomhus, större delen av året. 

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Ja då ni, då har jag mitt Twilight/Cullens hus, jag har min Cayenne, förmodligen ett bra betalt jobb.
Förhoppningsvis bor jag på ett varmare ställe, men antagligen inte. Så här nånstans på Soliga Östermalm.
Två grandisar som vaktar mitt fina hus och alla mina sviiiiin dyra saker. Johan är väl kanske med på ett hörn han också, om han har tur :p  Små damerna är uppkäftiga fjortonåringar.

17. Vad skrämde dig som barn?
AGDA!!! och vad ska man säga... Huset i Tunadal?

18. Vem fick dig att skratta senast?
Förutom Tindra o Johan, så måste jag säga ett psykfall ;p 

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Jao..

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Bärbar, såklart! =)

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Beror på hur man ser det... Sover i trosor.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Fyra... Två dun och två vanliga =)

23. Hur många landskap har du bott i?
Jao, beror på hur man ser det, har ju för det mesta bott i här i Sundsvall,
men också 4 år i Norgelandet (Som Tindra säger)

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Heh! Har påven hatt?

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Vintern- tjocksockar! Sommaren- barfota! 
Utomhus- skor =)

26. Är du social?
Vissa dagar, beror på vad jag är på för humör och hur fet jag är..
 
27. Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerry

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Fettsuga magen o låren och operera näsan.
O just ja, jag skulle köpa en ny soffa också. 

29. Tycker du om kinamat?
Ja, vissa dagar..

30. Tycker du om kaffe?
LATTE för heeeeeeela slanten!

31. Vad dricker du till frukost?
Latte..

32. Sover du på någon särskild sida?
Höger..

33. Kan du spela poker?
Oh ja!

34. Tycker du om att mysa?
Vissa dagar..

35. Är du en beroendemänniska?
Nää, det skulle jag inte vilja påstå.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Tror inte det...

37. Vill du ha barn?
Jag har ett, det räcker än så länge gott o väl. Kanske om 10 år.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Ryska, kinesiska, persiska.. Nää nu ljög jag ju.
Engelska, då =) Iofs, Norska med. Både tal o skrift, men kan inte prata.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Jo men visst serru! Två gånger! En gång när jag bröt armen (Ulfs fel) och en gång när jag o Tindras pappa va med i en bilolycka. Dom fick förövrigt skära ur mig ur bilen, men jag fick morfin så jag mådde bra :D

40. Föredrar du havet eller en pool?
Men pool såklart! Det finns äckel fiskar i havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Skänker pengar till barnen i Afrika.. Eller nä, jag köper kläder!

42. Äger du dyra smycken?
Vad är dyrt? 10 000? Isf inte, tror jag.
Har fått de flesta smyckena, men Rock by Sweden armbandet gick loss på över 1 000kr tror jag.

43. Har du någon gång testat narkotika?
Pass! 
Fast just ja, jag har ju "testat" morfin :p

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Hehe, kunde har varit ett perverst svar :p Men det va väl en cigg.
 
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Men enkel fråga! Jag själv, såklart! 
 
46. Välj ett ärr på din kropp?
Ärret på magen efter en slags fettsugning.
Alltså kejsarsnittet!

47. Vad har du för ringsignal?
Florence + the Machine - Kiss with a fist

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Inte jag.. men mamma. 
 
49. Flirtar du mycket?
Nej, inte vad jag är medveten om.

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
Profilbild? ööhm? Har jag en sån?
 
51. Kan du byta olja på bilen?
Haha! Nää!! Johan har tjatat hål i huvudet på mig att jag MÅSTE lära mig det, 
men jag säger att det finns folk på macken man kan fråga alt. Pappa/Ulf/Johan =)
 
52. Har du fått fortkörningsböter?
*Peppar peppar ta i träskalle* Nope, inte efter jag fick körkortet,
men däremot INNAN jag fck det :p haha...

53. Vilken var den senaste bok du läste?
Forum ABC (Samhällsboken)

54. Läser du dagstidningen?
Ja, nästan dagligen på internet

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Kul fråga! Både ja och nej! Jag älskar ju Moore. Johan prenumererar på den, och den kommer hem till han. Men jag norpar den oftast innan han ens har hunnit märka att den har kommit.  

56. Dansar du i bilen?
Det kan bli liite trångt och en aning svårt att köra.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Rix fm, på webben 

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper
Måste ju har varit idag på svenskan.
 
59. När var du i kyrkan senast?
Räknas gravkapell? Isf inte så länge sen. Kyrka? Kommer inte ihåg.
 
60. Vad är din favoriträtt?
Luft :p Fast Johans korvstroganoff är smarrig som fasiken,
fast min lax är nog godast. Svårt. Hmm... Svarar, Latte! :p haha..


Kommentarer
Postat av: En trött mamma mia

Nu ljög du allt Cecilia..Fortkörningen i norge då!?

Är jag kommunist!?:)



Nu ska jag alldeles strax krypa ner i min säng, för nu har jag jobbat hela natten lång, så nu säger jag So long, my love daughter.

Ringer när jag vaknar.....

2011-01-20 @ 08:58:30
Postat av: Cicci

Haha, ja men just ja :p Får lägga till det då :p

2011-01-20 @ 17:16:52
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0