Vardagslyx!

Jag måste säga det, fy fan vad roligt det är att gå i skolan!
Jag är peppad till tusen och det känns fantastiskt!
Jag är så jävla glad att jag övervann min ångest och gick dit, jag är så sjukt jävla glad!
Och tack till alla som har peppat mig.. Vilka det nu än är!

Idag va det som sagt en lång dag, fast endå slutade jag 40 min tidigare ungefär,
hade engelska sista lektionen så först skulle vi göra en diagnos om vad vi kunde i grammatik och sånt,
sen skriva en uppsats. Kalas bra gick det! Hoppas jag iaf =)
I morse på Matten så bytte jag från Flex till sammanhållen, det kändes bäst att ha så på matten
resten är jag super nöjd med att vara på flex.

I morgon är det en kort dag, slutar 11.20 =)
Hade tänkt bege mig till Birsta en sväng då,
köpa håfärg o så.. Sen kanske jag åker till stan o klipper mig.
Fast det återstår att se, har ju tänkt o klippa mig i flera månader men det har inte blivit av.
Fast iofs, jag kanske borde unna mig det nu =)

Va på Bokia och köpte lite mer skrivböcker igår,
och jag hittade två suuuuper snygga böcker
de va likadana, fast en va rosa och andra turkos.
Jag kunde inte motstå att falla för frestelsen, fast dock köpte jag bara en
den kostar nämligen 95 kr. Lite dyrt för en skrivbok kanske, med tanke på att dom andra ligger mellan 10- 40 kr ungefär :p Men man ska unna sig lite vardagslyx när man är så bra som jag :D

Boken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0