8 veckor

Idag o igår har jag haft fixar dagar!
Har fixat o donat med en massa saker.
Är ledig idag o igår, så fruktansvärt tråkigt måste jag säga.
Eller igår va det inte så tråkigt, följde med mamma till Birsta och sen till Mormor o morfar.
Hade lite ärender på banken o apoteket.

Nu ska jag snart åka iväg och posta ett paket till Älskling ♥, han fyller år på Torsdag så vi är några som har gått ihop och köpt en limpa cigg till min Darling =)
Det kommer nog uppskattas väldigt mycket!

Idag har Älskling ♥ varit borta 8 veckor!
Herregud vad länge! Men längre kommer det bli =(
Men bara jag håller mig sysselsatt så går tiden rätt fort,
sen på Torsdag ska jag ringa och boka en tid så jag får träffa Älskling!
Lääääängtar som en jävla dåre! :D

Sen har jag tagit ett beslut!
Jag har blivit så fet så nu kommer jag börja äta mina bantningspiller som ligger och samlar damm igen.
Nu ska jag bli smaaaaaal!


Kommentarer
Postat av: Malin

Oj, råkade trycka på fel knapp.

Undrar vad det är för bantingspiller du använder? Ska ta och börja med det själv men vet inte helt vad det är jag ska köpa. Så därav min fråga :)

2011-07-19 @ 22:52:47
Postat av: Cicci

Dom jag äter nu heter Diet Cap, och dom förra heter Burn! Gillar Burn bättre än dessa tror jag, så inom en snar framtid ska jag beställa dom. =)



Men kika runt här, http://www.svensktkosttillskott.se/

så hittar du nog nåt =)

2011-07-20 @ 19:15:33
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0