Fredagsmys!

Igår kväll kom kattungen till rätta.
Hade lagt mig i sängen och såg Sopranos, då knackade det på dörren.
Det va en kompis till grannen under. Det va så roligt, jag sover i bara trosor så jag drog på mig en huvjacka och drog den liksom i omlott, och öppnade dörren. Killen vart alldeles röd i ansiktet och visste inte vart han skulle kolla :p haha...

Men iaf, han sa att dom hade hittat en kattunge på grannens uteplats och skulle egentligen fråga efter kattmat för katten såg trött, hungrig och rädd ut.
Jag utbrast, men faaan vad bra att ni har hittat den, den rymde idag och bla bla bla.
Så katten kom till rätta.


Jag måste bara få säga hur mycket jag älskar mitt jobb, dagarna bara svischar iväg,
känns som att man knappt hinner börja föräns dagen är slut och jag slutar =)
Tråkigt bara att Jossan går på semester nu. Men det blir nog roligt endå, ska jobba med hennes mamma =)

I morgon ska jag träffa min älskade underbara älskling, jag längtar som en tok dåre! :D
Tindra skruttan ska få vara med Jossan o Robin i morgon, och som hon ser fram emot det!
På söndag ska hon till mormor sin, för då ska jag jobba.
Money money! :D

Jag kommer ha sjukt mycket pengar i Augusti och September.
Jag komme bada i pengar, jag kommer torka stjärten med pengar.
Haha, lite väl överdrivet :p 
Men iaf, då ska jag försöka lägga undan pengar så jag och Älskling kan åka utomlands när han kommer hem,
vilket förmodligen blir i December =)

Nu ska jag o Skruttan ut o cykla, sen ska vi ha fredagsmyyyyys!
Har köpt hem chips, dricka, choklad o nötter.

Fan vad fet jag har blivit, det är äckligt!
Men jag äter typ glass o skit varje dag. Mår illa över mig själv.
Kul att träffa Johan i morgon då, "Hej älskling jag har gått upp 20kg, så nu är du tillsammans med ett äckel fetto!"


Kommentarer
Postat av: mia

För Johan är du vackrast i världen! Jämt! Jag tror de absolut sista han skulle tänka när han ser dej är "fan vad fet hon har blive" utan snarare "fan, hon är vackrare än NÅN annan, min flickvän! vilken lycklig kille jag är" För han må va jäkligt nöjd med att ha lyckats fånga dej.. sådeså! Ha en toppendate imorn nu, snubbla inte på alla rosa moln bara :P kramar

2011-07-30 @ 01:46:23
URL: http://marinaevelina.blogg.se/
Postat av: Cicci

Men tack, vad gullig du är =)

2011-07-30 @ 09:39:33
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0