Gatufesten

Usch vilken fetma dag jag har idag!
Det är inte så ofta jag har det nu för tiden.
Men nu jävlar! Fläsket bara väller överallt och jag typ rullar fram!
Jag äcklas! Jag äcklas så fruktansvärt mycket!

Det vart inte bättre av att jag smällde i mig en cheese och en choklad bit.
Fan också!

Ikväll blir det Gatufesten med tjejerna.
Jag skulle hellst vilja ligga under täcket och gömma mig och mitt fläsk.
Men men...
Får dra på mig en svart sopsäck.

Jag fattar inte att man kan vara så jävla fet!
En fet puckelrygg har jag också, fläsket väller i puckeln!

Jag måste banta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta nu för faan. Du måste ju upp i vikt....

2011-07-06 @ 14:08:05
Postat av: lillebror

Fan va fjantig du är med fläsk hit och dit, fläsk är på kött, fettma har du i kroppen.. och det är inte mkt.. alla vet att du är smal så sluta fjanta med de där skiten, du ser bara rolig ut när du skriver så där

2011-07-06 @ 14:40:15
Postat av: Cicci

Du ser rolig ut :p

2011-07-06 @ 14:52:33
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0