Kattfan

Snacka om att jag har hållt igång idag! Love it!

Kom hem från jobbet strax efter 17, tröck i mig en pirog o macka sen putsade jag fönstrena.
Sist jag putsade fönstrena hemma va, aldrig.
Har nog inte putsat dom sen jag flyttade in, för över 4 år sen :p
Eller jag tror mamma tog nåt fönster nån gång för nåt år sen... haha!
Jag kan säga det att det är en helt ny värld som öppnade sig när fönstrena blev rena!

Höll även på att få en hjärtattack, jag stog i sovrumsfönstret och putsade, då ser jag kattfan stå nedanför balkongen med sveriges fetaste fågel i käften! Jag skrek en massa, typ att hon skulle slänga bort äckel fågeln, hon skulle spotta ut den, ett otaliga Kattfan osv osv.. Det slutade med ett långt Neeeeej!
Då hoppade hon upp på balkongen! Jag sprang skrikandes från sovrummet till vardagsrummet och fick precis igen balkongdörren! Sen stog kattfan och trodde hon skulle få komma in!

Jag ringde till Henke och hade lite smått, eller extremt mycket panik, så han fick komma som en ridande riddare och ta hand om fågelfan! Dock va den inte riktigt död.. men det fixade han =)


Dessutom, nu måste jag sluta svulla så jävla mycket!
Jag blir bara fetare och fetare! Jag tycker jag äter hela tiden,
idag har jag smällt i mig sammanlagt 3 mackor, en pirog, en sallad, två kexchoklad.
och massa dricka. Har jag fått för mig att cola zero är bra, för det innehåller inga kalorier.
O just ja, smällde i mig en hårdbrödmacka precis.
Det är så gott.
Jag mår verkligen skit illa över hur jag ser ut och hur mycket fett jag har!

Kommentarer
Postat av: Mari

katter är sådana att de vill visa upp sitt byte. själv gjorde jag så när jag bodde i hus och kissen kom med en mus i munen inne. jag berömde katten och visade den ut. alltså gick ut själv och ropade på katten och klappade på benet (som en hund, råkade visst lära henne lite hundtrix). försökte verkligen inte ändra tonläget, för det är det de lyssnar på. så fort katten var ute sprang jag upp på bron och stängde dörren. så katten fick äta sin mus utomhus, eller leka med eller vad hon nu gjorde..



men förstår att man får panik. hon ville bara visa hur duktig hon var. plus så kanske hon kom med mat till barna, enligt henne själv..

2011-07-13 @ 22:16:23
URL: http://mixan.blogg.se/
Postat av: Mamma mia

Måhända att denna upplysning är helt obetydelselös, men jag har faktiskt putsat dem 2 gånger:)



Puss och kram vi syns på stan!!



Jo,du förresten: vet du Vad som rör sig i huvudet på en katt? Miss-tankar, hehe, Vad rolig jag är då.... Nä du tjejen, nu måste jag sova .. sitter och gäspar och mina ögon börjar strejka.

Ha en bra dag på jobbet!!



2011-07-13 @ 22:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0