Internet

Tänk vilken fiffig grej internet är.
Det som är så roligt är att folk verkligen tror dom kan gömma sig bakom skärmen och vara helt anonyma.
Det finns inte en tanke på tex Ip nummer.

Här följer några praktexempel på hur dum folk är:

Anonym om Rosa moln ♥:
Så allt som hänt i det förflutna är glömt o förlåtet nu då?
O du litar på han? min kompis kille satt inne en tid o när han väl kom hem så dröjde det
inte länge föräns allt blev som "vanligt" igen med otroheter o lögner.
Lätt att hamna i en dimma när de åker in verkar det som...


Anonym om Cheeseburgare:
han är verkligen saknad ...


L om Livet är för kort ...:
vart är din pojkvän nånstans? :(


Malin om Livet är för kort
...:
Det är verkligen sant det du skriver!
Men kan man få veta vad han sitter inne för? Eller häktad för?
Vi tänker alla på Johan o bryr oss om honom. Ska det bli rättegång?

Finns en massa mer kommentarer från just det Ip numret där personen låtsas vara olika människor, och stundtals anonym.

Och det bästa av allt är, om man känner nån som jobbar på rätt ställe, så kan man få reda på mycket.
Och turligt nog känner jag en som känner en, så via Ip numret har jag fått reda på namn och adress.
Såå surprice! Jag vet precis vem du är ;)
Och du kommer aldrig kunna förstöra mellan mig och Johan, tror du att jag går på dina lögner?
Du är så patetisk så det är synd om dig!

Hädanefter, sköt ditt liv du och lämna oss ifred!
Du är tragisk ...


Kommentarer
Postat av: Hehe

Skulle kunna gissa att ip nummret går till nån vars folkgrupp mest är känd för me love you long time.

2011-07-02 @ 19:51:55
Postat av: Mjaoo

Hur mycket du än gnäller så kommer det alltid finnas bitterfitter & filipinluder som gnäller.

2011-07-02 @ 22:13:44
Postat av: Sara

Hahahhaha!! Så klockren kommentar ovan! :-D

Tror du har helt rätt!

2011-07-03 @ 01:01:50
Postat av: Ko Anita

Vissa människor växer ju tydligen aldrig upp. Skit i dem Cissan. Samtidigt så vill jag skriva att du har en trevlig blogg att följa. mm okej att ibland så är du lite jobbigt att läsa när du inte mår bra. men bara en massa++++++ till din blogg:)

2011-07-03 @ 12:24:36
Postat av: L

Hej!



det var jag som undrade vart din pojkvän var, av ren godhet för jag tycker så synd om dig som måste sakna han då jag har min hemma varje dag.

MEN, jag har verkligen inte skrivit nån utav dom andra kommentarerna, det lovar jag!



Och jag hoppas du tror på mig för jag gillar verkligen din blogg! :)

2011-07-06 @ 17:09:41
Postat av: Cicci

Ja, okej.. Jag kanske kopierade fel kommentar bara =) Kul att du gillar min blogg =)

2011-07-06 @ 17:46:05
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0