- 1kg

Vägningen gick bra idag, jag hade gått ner 1 kg! Happydance!
Men ingen annan delar min glädje.
Idag va hon som jag väger mig hos tillbaka, hon har varit borta 3ggr och då har det varit en annan.
Hon vill ha upp mig rätt så många kilon till eftersom tydligen har jag fortfarande ett alldeles för lågt BMI och jag räknas fortfarande som anorektiskt smal. Bullshit tycker jag!
Hon sa att höftbenen, revbenen och det flesta ben fortfarande sticker ut. Bullshit tycker jag!

Även att jag har tydligen stått rätt still i vikten sen mars.
Men hon sa att det syns inte att jag har gått upp överhuvudtaget, och eftersom min kropp har börjat byggt muskler som hade försvunnit så kan vågen visa mer, eftersom tydligen väger muskler mer än fett.
Bullshit tycker jag!

KBT'n va det riktigt skönt att vara på idag, fick älta av mig hos min psykolog.
Det är det enda jag gör nu, ältar ältar och ältar.
Jag har så många frågor som jag inte får nå svar på!
Även att min psykolog blev skit glad när jag berättade att Johan gjorde razzia hos mig en dag och snodde mina bantningspiller!




Kommentarer
Postat av: Maida

Oh, så fin header! =)

2011-06-01 @ 13:46:01
URL: http://nattstad.se/mmaida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0