Birsta

Idag har jag o Skruttan varit i Birsta med mamma o Ulf.
Skit tråkigt egentligen när man inte har nå pengar, men skönt att få komma ut =)
När vi kom hem tog jag och Skruttan en tur till stan, hon fick cykla,
va ner och köpte frimärke och postade ett brev.
Ikväll ska jag ta min blekfeta kropp till ett solarium, kan ju inte gå runt och se ut som ett lik :p

Det går fortfarande inte att mobilblogga,
så jävla irriterande!


Till Malin som har kommenterat ett par gånger,
jag kommer inte skriva ut det som du frågade om här på bloggen, inte heller godkänna kommentarerna.
Men skicka gärna ett mail om du undrar något, eller lägg till mig på facebook. =)
Skulle gärna vilja veta vem du är också, om jag nu ska svara på dina frågor.
(Cecilia Lundstedt el. [email protected])


Kommentarer
Postat av: Ulf

men du åkte inte hem tomhänt:)

2011-06-06 @ 18:48:17
Postat av: Cicci

Nepp =)

2011-06-06 @ 19:37:20
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Malin

Ok då vet jag. Anar ändå vad det skulle kunna vara. Vem jag är? En "vän" till Johan bara :)

2011-06-06 @ 19:53:52
Postat av: Cicci

Okej =)

2011-06-07 @ 07:04:09
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: linda

Heej!! Fyy det finns sååå mycke nyfikna elaka människor som gottar sig i andras olycka.

Många som tycker och tänker en massa.. Men jag är Johans stora syster och för mig är ALLTID Johan min L8illebror! Spelar ingen roll vad folk rtycker tänker eller va han gjort sig skyldig till!! Så KOMMER JAG ALLTID ÄLSKA MIN BROR!! Och så länge han inte är dömd av en domstol så ska inte vi eller nån annan dömma honom!! puss & kram..

2011-06-07 @ 08:52:11
URL: http://lindaruda.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag bryr mig oxå om Johan o det han har gjort dömmer jag honom absolut inte för. Han ä en super go o mysig kille o ä glad att ha fått lära känna honom :) Hoppas han snart kommer tillbaka.

2011-06-07 @ 12:35:58
Postat av: Cicci

Jag är lite nyfiken, men hur känner du Johan?

2011-06-07 @ 12:41:08
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Malin

Som jag sa, jag är en vän ;)

2011-06-08 @ 19:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0