Cheeseburgare

Vägningen gick kalas idag, enligt mig.
Hade gått ner över ett kilo =)
Men mamma förstörde det lite när hon kom med Skruttan på oväntat besök, med två cheeseburgare.
Men men...

Har fått fingrarna ur stjärten och städat här hemma nu,
förut idag va jag hem med tvätt till Älskling,
passade även på att städa där lite.
Får bli mer imorgon eller nån annan dag.
Ska även hämta nästa tvätt lass hos han.
Har ju inget bättre för mig på dagarna och Skruttan är hos mormor.
Hon är en äkta mormors-gris =)

Det är ju bättre för Skruttan att vara hos mormor,
nu har jag en riktigt neråt period.
Allt är skit! Och jag saknar Johan nå så fruktansvärt oerhört mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0