FAN!

Faaans jävla skit också!
Jag råkar ha haft sånt jävla flyt nu med allt som har gällt Johan, det har gått problemfritt.
Men om nåt går för jävla bra för mig ja då ska nåt jävla skit gå dåligt!
Riktigt jävla skit dåligt!
Jävla skit!

Läste precis mailen, jag hade fått mail från matte läraren.
Och jag klarade inte matten, precis som jag trodde.
Det är Johans fel! Han tog upp för mycket av mitt huvud för att jag skulle kunna koncentrera mig på nationella.
Ähh, det är ju inte hans fel egentligen. eller jo det är det, på sätt och vis.
Jag ska skriva ett argt brev :p haha...

Fan fan fan fan!
Jävlar vad less jag blir!
Men förhoppningsvis kanske jag kan göra matten under sommare,
mailade och frågade. så jag HOPPAS!!
Annars blir det strul med CSN till hösten!
SKIT!!!

Kommentarer
Postat av: Mari

kan du inte berätta som det är för matteläraren, för jag antar att något har hänt något med J. att du inte kunde koncentrera dig osv. så om du har en snäll lärare kanske du får göra något nytt prov som han själv kan se som nationella och du får godkänt. förstår du hur jag menar, bara en tanke som slog mig. annars hoppas vi att det löser sig med csn och allt annat oxå.

2011-06-08 @ 09:49:42
URL: http://mixan.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jo jag har funderat på att säga som det är. Men jag ska jaga rätt på en studievägledare och se om jag kan ta matten på distans nu under sommaren. Annars får jag dra upp hela historian och hoppas på att matte läraren har lite förståelse..

2011-06-08 @ 09:55:41
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0