Freeedag!

Yeey! Äntligen Fredag! Som jag har längtat =)
Dock är jag vaken alldeles för tidigt, tänkte sova länge idag så jag tog två propavan igår kväll.
Jo men tjena att jag fick sova länge, vaknade 6.30.
Så nu måste jag slå ihjäl en massa massa timmar innan jag kan börja dricka mitt underbara efterlängtade vin!

Ikväll ska jag ha roligt!
Det förtjänar jag faktiskt!
Men jag brukar ju alltid ha skoj när jag är med "gänget".
Men jag saknar ju givetvist Johan så fruktansvärt mycket,
men snart så! Snart får vi ses =) Lääängtar som en tok!

Nu kan gärna solen få kika fram också! 

Igår kväll såg jag sista avsnitten av säsong 5 på Sopranos.
Kändes lite sorgligt, nu är det bara en säsong kvar.
Men jag vart överlycklig när jag såg att sista säsongen är 21 avsnitt =)

Nää nu ska jag sätta mig och vänta på att Nyhetsmorgon ska börjar :p

Kommentarer
Postat av: Jessica

Underbart att höra att du mår bra. Visst fan förtjänar du det :) Ut o ha kul nu! Hur lång tid är det kvar för din Älskling att komma hem då?

2011-06-24 @ 19:41:03
Postat av: Cicci

Tack för det! =)



Älskling blir förmodligen borta 9-12 månader.

2011-06-25 @ 14:13:48
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Malin

Oj det var ju super tråkigt. Han är saknad :(

2011-06-25 @ 16:45:20
Postat av: Jessica

Blev det så länge? Fan vad trist, ah vi får bara hoppas nu då att det blir tidigare och att han mår bra.

2011-06-25 @ 16:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0