Happy

Det här kommer bli en lång, seg o tråkig dag!
Skruttan åker till pappa sin redan idag, och jag kommer tråka sönder mig!
Jag vill ha fredag och vin =)

Sitter med färg i håret nu, måste få bort den hemska utväxten och den urtvättade röda färgen.
Fräsch till morgondagens kalasigheter.. haha :p
Hade tänkt ta mig en låååång promenad sen, och framåt kvällen tänkte jag bege mig till kärringgrillen,
solariumet alltså! =)

Sen så är jag så happy, hade ett samtal i förrgår och fick veta på ett ungefär hur länge Älskling blir borta.
Jag hade ställt in mig på det värsta, så det vart ett positivt besked.
Men ännu är ju inget bestämt så det kan ju bli mer, dock inte mindre, antagligen.
Men det känns skönt att veta nåt och ha en riktlinje =)


En fråga till alla kattmänniskor, ungarna är ju strax över 4 veckor nu och ska snart börja tränas att gå på lådan, jag har köpt en låda med låg kant till dom. Men vart ska man ställa den? Ska jag ställa den i badrummet bredvid kattmammans låda? Eller ska jag ha den vid boet? Fast dom har mer o mer flyttat från boet och bosatt sig i Tindras gosedjurs hörna.
Och hur ofta ska jag sätta dom på lådan?
Det vart mer än en fråga =) Jag skulle vara jätte tacksam för svar!



Kommentarer
Postat av: Katarina

Kattungar ska ha tillgång till väldigt litet utrymme i början. Jag brukar ha mina i hage med flera lådor och än så länge har alla kattungar klarat av lådan nästan utan problem! Jag har små låga lådor med pellets. Allt eftersom får de större utrymme, men inte förrän de är rumsrena.

2011-06-23 @ 12:56:27
Postat av: M

jag tycker du ska ta den låda med låg kant till alla tre, så att dom små katterna får lära sej av sin mamma:) och jag tror inte du behöver sätta dit dom på lådan, mamman kommer lära dom att dom ska gå på lådan när dom är redo:)

2011-06-23 @ 13:53:34
Postat av: Cicci

Tack för svaren! =)

2011-06-23 @ 16:06:34
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0