Kärlek ♥

Vem är lyckligast i hela världen?
JAAAG!!!

Jag har träffat Älskling idag, och herregud vad hela min värld snurrade 75 varv när jag såg han!
Jag fattar inte att det är sant! Herregud! I 5 veckor har han varit borta.
Det va ljuvligt!

Och när jag fick slänga mig om halsen hans, herregud vad underbart det va att ha hans armar runt mig!
Det går inte att beskriva med ord! Massor med pussar vart det med!
Och känslan av dom går inte att beskriva, det va ren kärlek!


Det här kommer jag leva länge på!
Herregud, jag svävar på moln!

Nu dröjer det inte länge föräns bara jag o han får ses
OCH dessutom prata i telefon!

Det går inte att beskriva med ord känslorna jag har i kroppen!

Det är ren kärlek och lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0