Less

Jag är så jävla less!
I över en vecka har jag försökt få tag på en människa, utan framgång.
Jag har lämnat 4-5 meddelanden om att han ska ringa upp.
Men icke!
Så nu kommer jag ringa varje dag ända tills jag får tag på idioten!

Dessutom, jag hatar flashback!
Jag hatar den jävla sidan och alla idioter som sitter där!

Sen så verkar det bara bli mer o mer fel på biljäveln!
Imorse när jag kom hem från dagis och skulle parkera hemma,
så håller jag alltid ner kopplinger och liksom rullar in på min parkeringsplats,
ja då helt plötsligt går visarn längst upp på varvmätaren och motorn tokgasar liksom.
Stängde av biljäveln och gick in!
Jag har verkligen inte råd att lämna in den, och det verkar vara så jävla svårt för folk omkring en att hjälpa mig med biljäveln!

Blir så jävla less!
Och dessutom är jag så jävla less på regnet, jävla skit väder!
Jag kan inte vara ute i regnet med håret, det blir fluffigt och frissigt!
Hatar det!

Och på det är jag så jävla fet, och jag gruvar mig för vägningen på onsdag!
Lär ju ha gått upp det jag hade gått ner! Jävla skit!
Jag vill inte gå och väga mig mer, jag vill kunna banta ifred utan att det ska hotas med att dom ska lägga in mig igen. Men jag har ju, dum som jag är, skrivit på ett kontrakt om att jag ska väga mig en gång i veckan i ett halvår.

Skit! Allt är skit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0