Mysterium

Jag har ett mysterium att lösa!

Igår när jag somnade på soffan och sen vaknade, hittade jag kattungarna bakom soffan.
Imorse när jag klev upp, va ena bakom soffan och andra under.
dom står ju i köket i en kartong som är deras bo liksom, ena sidan på kartongen är ju öppen, dock är det en rätt så hög kant. Så jag fattar inte hur dom tar sig ut och in till vardagsrummet bakom soffan.
För dom kan ju inte gå, dom kan väl krypa runt o så.
Men att dom har tagit sig dit in. Jag fattar inte.



Kommentarer
Postat av: Catha- Kajsa

Det är mamma katt som bär runt på dom.. Dpm gör så om dom inte trivs att ha bebisarna på ett ställe.. Prova att flytta lådan/korgen...



Kram på dig

2011-06-13 @ 10:11:45
URL: http://kajsamaja.blogg.se/
Postat av: Mammma mia

Kattmamman brukar bära iväg sina ungar!

Nu så är mysteriet löst:)



puss och kram vi syns på stan!!

2011-06-13 @ 12:02:54
Postat av: melinda

Är nog hon som flyttar på dom :)

brukade våran göra, du får sätta upp en dold kamera och ta hon på bar gärning ;D haha...

snart kommer dom små yrvädren fara runt som bara den när dom kan gå, måste komma och hälsa på dom någon daaag :D ja och dig oxå då såklart ;)

2011-06-13 @ 12:10:38
URL: http://distantmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0