Överflöd

Idag är ingen happy dag.
Saknaden gör ont i mig, jag saknar Älskling så mycket så jag blir galen.
Men nästa vecka, då jävlar får jag prata med han =)
Lääängtar som en tok!

Har så mycket funderingar kring det också, hur länge vi kommer få prata, allt jag har att säga, vad jag får säga, när jag kommer få prata med han nästa gång, osv osv..
Jag vet att jag förmodligen kommer gråta så mycket så jag inte kan prata.
Men bara jag får höra hans röst.

Jag känner mig även otroligt fet idag, jag känner mig äcklad.
Kommer dessutom ha en snyltar helg, jag o Skruttan ska till Landet idag,
och i morgon ska vi till Berga. Mat i överflöd.
Hua!
Jag vill fettsuga mig.

Kommentarer
Postat av: Du vet:)

Detta tyckte jag passar in på dig.



Din närvara är en gåva till världen. Du är unik det finns bara en som du. Ditt liv blir det du gör det till. Ta en dag i taget. Se till din lycka, och inte dina bekymmer.Du klarar allt.I dig finns så många svar. Var förnuftig, modig och stark. Sätt inga grånser för dig själv. Många drömmar väntar på att bli verklighet. Beslut är allt för viktiga för att utebli. Sträva efer höjdpunkter, mål och belöningar. Inget tar så mycket energi som att oroa sig. Ju längre man bär ett bekymmer, ju tyngre blir det att bära. Ta inte saker alltför allvarligt. Lev ett fridfullt liv, inte ett liv att ångra.kom ihåg, att lite kärlek räcker långt. Kom ihåg, att mycket kärlek varar för alltid. Kom ihåg, att vänskap är en klok investering. Livets skatter är människor.....tillsammans. Förstå, att det aldrig är försent. Gör vardagliga saker på ett ovanligt sätt. Må bra, ha hopp och känn glädje. Använd din tid till att sikta mot stjärnorna. Och glöm aldrig, inte för någon enda dag.....hur oerhört speciell du är.



2011-06-03 @ 10:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0