Rosa moln ♥

Herregud jag svävar fortfarande runt på små rosa moln av kärlek och lycka!
Känslorna i kroppen går inte att beskriva!
Och som jag längtar tills den dagen jag får slänga mig runt Älsklings hals och bli omfamnad av hans underbara armar igen! Den kärleken som han gav mig igår går inte att förklara med ord!
Jag blev fylld av kärlek och styrka!
Jag kommer på mig själv gång på gång att jag bara sitter och stirrar ut i tomma intet och drömmer mig tillbaka till gårdagen, till hans armar, pussar och kärlek.
Känslorna går verkligen inte att beskriva med ord!

Allt bara flyter för mig nu, det känns så jävla underbart!
Kom in på alla sökta kurser till hösten, fick CSN beviljat och som en blixt från klar himmel fick jag jobb bara så där pang bom. Jag kommer ha fullt upp och tiden kommer rusa iväg! Lovely!
Sen har jag en plan som jag verkligen ska försöka hålla, eller hålla och hålla, jag måste försöka spara pengar, vilket jag inte alltid är så duktig på.
Ska försöka spara ihop så jag och Älskling kan åka utomlands när han kommer hem!
Om han vill, vill säga.. men det tror jag nog =)


I morgon jobbar jag min första dag, det ska bli underbart!
Och det som är så underbart det är att jag har ingen ångest, vilket jag alltid brukar ha när det är nåt nytt.
Men nu är jag bara förväntansfull, glad och ser verkligen fram emot det!
Det ska bli såå underbart att ha nåt att göra! =)


Jag kan ärligt säga att, idag mår jag så jävla bra!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag känner inte ens dig men jag blir så otroligt glad för din skull, man riktigt känner igenom dina ord hur otroligt lycklig du är!

2011-06-30 @ 20:17:24
URL: http://kristinmyrankrans.bloggplatsen.se
Postat av: Pillan

Du förtjänar verkligen att få vara lycklig! :)

2011-07-01 @ 00:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0