Så jävla lycklig!

Jag är så jävla glad!
Jag är så glad så jag skakar!
Herregud!

Jag kan inte uttrycka hur tråkigt det är att inte jobba eller gå i skolan, bara att dra bena efter sig hela dagarna!

I helgen pratade jag med Jossan och hon berättade att dom eventuellt behövde en som jobbade i sommar, för dom va tydligen inte särskilt nöjd med en tjej.
Så jag sa att det är bara att ringa mig, för jag vill verkligen göra nåt!

Så ringde telefon förut och det va chefen, jag ska få jobba! Haha, faan vad lycklig jag är!
Jag är så jävla glad! Jag ska få jobba fram tills jag börjar i skolan igen.
Ska bara prata med dagis och meddela att Tindra inte kommer vara ledig i sommar!
Sen ska jag ringa han i eftermiddag!
FAn vad lycklig jag är!

Och på allt, så har jag fått beviljat CSN till hösten!
Fan vad underbart allt känns!

Och snart får jag träffa Älskling också!

Herregud vad lycklig jag känner mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0