Vimsig

Att jag är yr och vimsig av mig har jag vetat länge,
men idag tog det priset!
Kom till affektiva och skulle anmäla mig i luckan.
-Hej, jag ska träffa "bla bla" och väga mig kvart i, sen ska jag träffa "bla bla" kl 11.
Hon tittade förvånat på mig och frågade,
-Sa du 11 (!!) ?
-Ja, kl 11.
Hon vart lite fundersam, så jag va tvungen att fråga vad kl va.
Fick då till svar att klockan va 9.45.
Jag va alltså där en timme för tidigt, vilket gapskratt jag bröt ut i.

Så det va bara att åka hem, hämtade tvätt som jag har tvättat till Älskling och for och lämnade det hos han och hämtade lite post.

Sen bar det av tillbaka till affektiva :p

Jag har verkligen för mycket som snurrar i huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0