Ätstöd

Det vart inte att vi började med "ätstöd" (eller va det nu än heter).
Men nu har vi börjat med det, jag kan säga som så,
det är fan det värsta jag har varit med om!

Jag fick äta en macka, fil och ett glas juice.
Kanske låter lite för vissa, men för mig va det föör mycket!
Slängde i mig frukosten skit fort, för jag vill bli klar så fort som möjligt.
Vi va fyra som åt och en personal. Jag klarar inte av att äta bland så mycket folk.
Fruktansvärt! Sen direkt efter frukosten fick vi lägga och i 45 min.
Så snart blir det mellanmål.. Kul! Jävligt kul!

Dö fet jävla skit ångest! Nu är jag så jävla fet så det finns inte,
jag äcklas över mig själv hur fet jag är.
Jag vill inte vara kvar här.. Men ska ge det tills på fredag,
känns det likadant, då åker jag nog hem.

Det är inte meningen att man ska må sämre av att vara här.
Dessutom blir jag så förbannad, personelan pratar till mig eller om mig,
som att jag spyr. Det gör jag ju verkligen inte, jag har en sån jävla kräk-fobi så det finns inte.
Jag önskar att jag kunde kräkas!

Dessutom, jag har inte kommit igång med nån samtalskontakt eller nåt sånt,
dom bara proppar i mig mer o mer mat. Ska prata med min kontaktperson idag.

Nää en rök nu sen duschen.. Eller tvärtom!
Jävla skit dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0