Beslutsångest

Jag har en sån beslutsångest!

Va meningen att det skulle vara "tjej-utgång" nästa lördag,
men av olika orsaker vart den flyttad till ikväll.
Så jag är i valet och kvalet om jag ska med.
Det kommer vara sjukt mycket folk ute ikväll och jag vet helt ärligt inte om jag kommer palla det.
Dessutom känns det som att jag har fått så lite tid med Tindra senaste veckan, pga skola och dagvård.
Och jag är fetare än fetast. Dessutom är jag så trött, igen.

Dessutom om jag går ut, då kommer det bli att jag sover själv inatt.
Och själv vet jag inte heller om jag pallar att vara, speciellt inte om jag har druckit.
Så det lutar mer åt att jag inte går ut.
Det blir nog myskväll med Skruttan, pratade om att vi skulle göra egen pizza ikväll,
så hon kommer nog bli besviken om det inte blir så.
Men samtidigt är jag sugen på att gå ut, fast endå inte.

Åhh jag bli galen! Vet inte vad jag vill!
Det återstår att se.
Storhandling på Willys blir det iaf idag, har absolut ingenting i kylskåpet eller frysen.
Måste köpa mig en rouge också, kanske mascara med.

Nu blir det duschen iaf, måste tvätta håret också =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0