Bil jävel!

Skulle åka iväg och fixa lite saker sen till skolan, men bilen gick skit konstigt, lät fruktansvärd och tok skakade!
Gasen liksom tog inte heller, och när jag bromsade tvärstannade bilen.
Vände och åkte hem, ringde till Johan och hade min vanliga panik! Tog ett varv runt bilen och såg att det va PUNKA helvete på ena fram däcket! Jävla skit helvete!

Det är min jävla tur det!
Men tur i oturen är ju att det "bara" va punka.
Jag hade ju dött om det  hade varit nåt annat fel som hade kostat multum att fixa!

Nu är Älskling här och ska byta däck iaf.
Jag passar på att plugga =)

Sen blir det ner till Apoteket och hämta ut mer medicin,
kan bli en Latte på Shell också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fasiken vad du är rolig, lilla cicci:)

2011-03-29 @ 11:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0