Dödligt Less

Jag är så dödligt jävla spy less på allt.
Precis ALLT!

Kan ingenting någonsin få vara BRA!?
Det är för mycket nu. Alldeles för mycket.
Jag orkar snart inte mer. Jag har alldeles för mycket i huvudet.

Jag vet inte vart jag ska börja, allt är bara ett kaos.
Försöker tänka positivt och hitta nånstans där jag kan börja.
Men det finns ingen början eller slut, allt är bara kaos!
Snart skiter jag i allt.

Jag längtar tills på onsdag när jag ska träffa min psykolog.
Behöver få prata av mig. Men jag vet ju inte vart jag ska börja.
Även att hon ringde mig idag och frågade hur det är med mig och sånt,
så skulle hon även dubbel kolla så hon hade skrivit ner rätt tid.
Hon är super bra, hade inte kunnat få en bättre psykolog.

Nu ska jag lägga mig. Är dö slut i huvudet!
Får se hur det går, det är första gången jag ska sova helt själv,
på evigheter. Men jag somnar nog.. förhoppningsvis iaf.
Vill att den här skit dagen ska ta slut! God Natt ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0