En Tanke

Satt ute o rökte, och kom på en grej.
Tindra fyller ju år 16 Augusti.
Hon kommer alltså fylla 18 år när det eventuella sommarlovet är över.
Hon kommer säkert tycka att det är surt. Men bra för mig!

Jag kom ihåg sommaren när jag hade fyllt 18, fyller ju i April.
Den sommaren va ju verkligen en orgie i alkohol, fester och krogen,
och avslutades med en resa till Bulgarien i 2 veckor.
Som innehöll ännu mer alkohol, fester och en massa krogar till tidigt på morgon.
Allt va en fest, livet lekte. Men samtidigt så mådde jag jätte dåligt. 
Försökte väl döva känslorna på nåt sätt...  

Men förhoppningsvis så blir inte Tindra som jag,
jag har stooora planer på att försöka få henne att bli en plugghäst
med noll intresse för fester och killar =)

Aja.. en tanke bara =)

Nu ska jag ut o starta bilen sen bär det av till Dagis och Skola.
Har lång dag idag, 8.20 - 16.40

Kommentarer
Postat av: mia

Vad kul, dom kanske kan få tillåtelse att hänga på bibblan nångång ibland när de e lov :) Plugghäst(ponny) is the shit!



Siddis kommer bli jättebesviken när hon får veta att Tindra ska byta avd, tur de e vår strax så dom kan va ute tillsammans mycke! :/ Hälsa Tindra att S har vattkoppor men längtar MASSOR tills nästa vecka när de blir dagisdax igen, för guuuud vad hon har pratat om henne! Och sjunger hennes sånger........ ;P

2011-03-17 @ 18:03:33
URL: http://marinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0