Födelsedag... snart!

Jag brukar ju börja tjata och längta redan i Dec/Jan om att jag fyller år i April.
Jag mal sönder huvudet på folk. Men nu har jag varit tyst, tyst som en mus.
För första gången i mitt liv ser jag INTE fram emot att fylla år, nu räcker det!
Jag har fet jävla ångest över att jag fyller år.

Herregud, jag blir 25 år! 25 jävla år!
Snart 30, sen 50 sen är man död.
10 April är dödsdagen! ooohhh

Om nån vill ge mig en "Beklagar sorgen" present,
så tar jag gärna emot dessa skor från Iron Fist =)





Converse




Rock by Sweden


Latte maskin =)




Bantnings-grejs




Denna underbara parfym,
Rose the one
Dolce Gabbana




Och sist, men absolut inte minst
Mina favorit apor




Kanske en date med Nikki Sixx också, han är rätt het




Haha, fan vilket onödigt och långt inlägg :p

Och egentligen är det bara en sak jag önskar mig,
mer tid med Johan. Vad är egentligen matriella saker jämfört
med lite kärlek och att få känna sig betydelsefull?


Nu ska jag göra nån nytta, tvätta och plugga lite mer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0