Jag har firat min smarthet...

Nu kommer det skryt igen, för att jag är så jävla otroligt bra!
Jag är helt klart den bästa i hela världen!

Fick tillbaka mitt matteprov på procent idag.
Är man ett geni så är man! Jag hade typ alla rätt!
Jag är så jävla bra!!

Gjorde även mattelärarna glada idag, det va prov på Ekvationer idag.
Jag har knappt räknat det, men jag sa att jag ville göra provet endå.
Dom vart super glada för det, av nån anledning.
Och vet ni vad? Det kändes så jävla rätt, det jag gjorde.
Blev även klar först, så antingen är jag smartast eller så har jag alla fel :p

Får väl säkert tillbaka det nästa vecka nångång.
Jag är så jävla glad! Och jag är så jävla glad över att jag hänger med mer i skolan nu,
när man har lite näring i kroppen!


Va även och kikade på lite kurser inför hösten idag,
ska till en syv människa nästa vecka.
Det blir nog 5 ämnen,
-Matte B
-Svenska B
-Engelska B
-Psykologi
-Socialpsykiatri

Det kommer nog bli bra! =)

Har nyss firat min smarthet med glass och chokladsås! :D
Nu ska jag skriva en Essä på engelska, om droger, för o nackdelar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0