Jeansleggings

Häromdagen va jag ute i Birsta.
Har länge funderat på att införskaffa mig ett par jeansleggings, men har varken hittat några som faller mig i smaken, eller prisklass. Eftersom jag inte visste om jag skulle trivas i ett par eller inte, hade jag ingen lust att slänga ut massor med pengar på nåt som inte skulle bli använt.

Men så gick jag in på Rut m.fl, för första gången dessutom.
Och där hängde dom, jag vart kär. Hittade DOM byxorna, allt va rätt med dom,
dessutom va dom nedsatta till ynka 99 kr. Jag slog till.
Men så kom det där med storleken då, hade en extrem fetma dag så jag kände verkligen inte för att prova i affären. Jag tyckte att jag skulle ha storlek 40, minst! En butisktasntälld tyckte att jag skulle ha storlek 32, men icke. Så vi kompromissade lite, så det vart storlek 34.

Dom sitter perfekt, är glad att jag tog den storleken, hade jag tagit en mindre hade dom blivit för kort i bena.
Jag verkligen ÄLSKAR dom, det är dom skönaste byxorna jag har.
Dessutom sitter dom tight över stjärten, min stjärt har rymt så den fyller inte ut jeansen i stjärten.
Dock så får jag feta ben i byxorna, men det får jag iofs i alla byxor, just för att jag har feta ben.

Så för min del kommer det bli fler jeansleggings, om jag hittar några som faller mig i smaken vill säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0