KBT

Hade ju vägning idag, den va inte så hemsk som jag trodde.
Va säker på att jag hade gått upp minst 5 kg.
Men jag hade gått upp 0,1 kg på en vecka.. Hade kunnat varit värre :p
Men jag vill ju hellst att den ska visa minus. men men...

Sen va jag på KBT, är fortfarande i början, så vi surrar så att hon ska få en inblick i mitt liv.
Idag va det en massa saker, i mitt tänkande, kännande, beteénde, situation och konsekvenser.
En av sakerna jag sa vart jag så full i skratt av när hon skrev på whiteboard tavlan.
Jag känner mig som ett rullande berg. Det kändes så rätt att säga det, för det är ju så jag känner mig, rätt så ofta. Men när jag fick läsa det, lät det sinnessjukt. Jag kunde verkligen inte hålla skrattet inne.

Kom även fram till idag att, jag måste ändra mitt betéende när jag mår dåligt.
Jag ska inte föra över det på andra, och jag ska inte slänga spydiga eller elaka kommentarer för att jag ska må bättre. Dessutom måste jag lära mig kontrollera mitt humör.
Jag kan ju tända till på 1 sek på en skit grej.

Sen ska jag givetvist lära mig att tycka om mig själv och min kropp.

Men jag ser positivt på det, hon frågade hur positiv jag va nu på en skala 1-10
och 5-6 ungefär.
Så en dag i livet, kanske jag får ett annat tänk =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0