Maaaaaaaat

Allt som snurrar i huvudet är mat mat mat mat.. Fet mat. Äcklig mat.
Jag hoppas att magen slutar stå rakt ut och bulla snart. Men har sett den här helgen som en fetma helg, så förhoppningsvis blir det bättre till veckan. Gruvar mig även redan inför onsdag, då ska jag vägas.
Jag vill verkligen inte. Jag har gått upp så jävla mycket! Men ska träffa psykologen direkt efter, så det är ju bra.

Jag vet inte hur jag ska hinna med att gå en promenad på en timme om dagen.
På dagarna är jag ju i skolan, och när jag inte är där är jag på dagvård.
Visst kan jag gå då, men inte lika långt. Och när jag kommer hem på dagarna hämtar jag ju hem Tindra.
Jag måste skaffa mig en barnvakt, som kan vara här en timme varje dag.
Nån frivillig?? =)

Kom iaf hem idag från Landet. Kändes skönt.
men samtidigt skrämmande. Men nu är jag hemma och det är ljuvligt, måste jag säga.
Men vi får se hur det bli när Skruttan lägger sig och jag bli alldeles ensam.
Men jag har ju telefon, så alla är ju bara ett knapptryck bort =)

Iaf det här med psykologen, gud vad skönt det va att få prata med nån om mig, mina känslor och hur jag upplever saker utan att få mothugg och så... Va jätte jobbigt första halvtimmen, och det sa jag till henne flera gånger.. Men tillslut bara rann orden ur mig och i takt med att dom rann ut, öppnades gamla sår och saker jag har försökt förträngt. Sen så diskuterade vi ganska mycket ang mig och min kropp.
Hon sa att jag har en ätstörning, jag sa givetvist att jag inte har det osv osv...


Nu ska jag mysa med goseskruttan!
Blir en tidig kväll ikväll, imorgon är det tillbaka till skolan.
Längtar som en tok tillbaka dit, men samtidigt är det skrämmande.
Men jag tar en dag i taget, onödigt att stressa upp mig.
Då kommer bara ångesten ännu mer...


Kommentarer
Postat av: KIKKI

du grejjar det här Cissi!!!!!!

2011-03-13 @ 19:32:36
URL: http://kikkiiii.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0