Mätt = Skit!

Det värsta jag vet, det är att vara mätt.
Det är en sån äcklig känsla! Man känner sig bara fet!

Lunchade med Johan på sjukhuset idag,
åt nån kyckling gryta, bad om en halv portion men fick hur mycket som hellst endå.
Orkade inte äta upp allt, men fan vad mätt jag blev! Fruktansvärt!

Till middag tog jag flingor och yoghurt, och en mackjävel!
Känner mig proppad och fetto.

Gruvar mig för hur jag kommer må i morgon,
ska först på skolan 8.20 - 11.20 sen på dagvård 11.30 - 18.00.
Dagvården tar knäcken på mig,
Lunch - 45 min vila
Mellanmål - 30 min vila
Middag - 45 min vila

Det är dom där jävla vilorna som ger mig sån jävla fetma ångest,
så jag kan dö. När jag är klar med eländet imorgon ska jag dränka mig i vin.
Punkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0