Nytt försök!

Idag gör jag ett nytt försök att vara ensam, Johan skulle jobba ett tag idag också.
Så igår fick min BFF Henke komma o göra mig sällskap tills Johan kom hem, vi städade och donade och spelade lite tv spel. Allt för att tänka på annat! Det funka! =)

Sen vart det bowling igår kväll, superkul!
Förutom att skit bowlingen suger! Men jag kom ju etta iaf, bakifrån :p
Efter det for vi hem till Johan och spelade tv spel, drack lite o surrade =)
Super trevligt!

Som sagt så gör jag ett nytt försök idag, hittills har det gått bra =)
Tror han åkte för ca 1½ timme sen, har duschan och fixat till mig.. så gott det går :p
Har fått så jävla mycket finnar, börjades i torsdags.
Men sen jag kom hem har det blivit tusen gånger värre!
Jag som aldrig har haft problem med finnar. När jag har sovit dåligt har jag kunnat fått det,
men inte som nu! Äckligt ju! Proppad i pannan typ!

Hade tänkt dona på lite här hemma tills medicinen börjar värka.
Om det känns okej, hade jag tänkt tagit mig en promenad till affären med min lovely iPod.
Men det återstår att se. Dessutom blåser det ju så förbannat.
Jag verkligen HATAR när håret blåser omkring, och jag ser ju ut som ett ufo om jag sätter upp allt hår :p haha...

Fick även min Pärla av mamma i Fredags!
Jag är verkligen supernöjd!! Har förstått mig på det mesta nu också tror jag :p

Nää, nu ska jag äta upp min nektarin och göra nå nytta =)
Har även ätit frukost idag, philurafil, banan och juice.
Jag känner mig duktig. Dock rätt så fet.
Men hoppas på promenaden nu då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0