Propp mätt!

Så då va nya designen på plats!
Vart verkligen super duper nöjd =)


Fick veta idag att jag, eller ja, både jag och Ida
blir utskriva på fredag.
Det är verkligen blandade känslor. Man lever ju i en liten trygg bubbla här.
Så får jag se om jag tar Dagvård, men isf blir det ju inte alla dagar i veckan,
har ju både Tindra och skolan, känns som att det kommer före.
Men en eller två dagar i veckan kanske.

Så då ska jag hem och landa, bara vara jag.
Bara göra det jag känner för. Inga måsten.
Vin ska jag dricka iaf. Sen efter helgen när Tindra kommer hem
sticker vi till landet. Jag har sportlov nästa vecka,
så jag ska försöka plugga igen allt jag har missat i skolan hittills.

Just nu är jag så jävla propp mätt så jag har ont i magen,
kan knappt göra nånting. Fruktansvärt!
Så nu är 5/6 måltider avklarade.

Fick veta att all mat jag får under en dag,
är 1 000 kalorier. Läste nånstans på internet att genom att bara vila typ en hel dag,
förbränner man 1 500 kalorier. Kändes bra :p

I morgon är det vägning, gruvar mig som fan.
För nu VET jag att jag har gått upp i vikt.
Skit skit skit skit!



Kommentarer
Postat av: Jannice

Jättefin design! :) Hoppas det går bra att komma hem.. Ta hand om dig!

2011-03-01 @ 19:56:42
URL: http://jannicenordin.blogg.se/
Postat av: M

Snygg design!!

2011-03-01 @ 20:19:33
Postat av: Anni

Jag har följt din blogg under en längre tid..Jag hoppas du inser snart att du absolut inte är tjock och börjar må bra.. Ät och må gott.. Unna dig det!..

Titta runt omkring dig se hur många som egentligen är fet..Jag är en utav dem..

Tänk på Tindra och se att hon vill ha en mamma som är rund istället för en mamma som mår dåligt över att hon är sjukt smal istället... Kämpa på..Jag hoppas att du snart mår bättre å inser att du inte är TJOCK!!

2011-03-01 @ 22:22:46
Postat av: Camilla

Fina foton på din nya fina design!;)

2011-03-02 @ 09:18:49
Postat av: Bara jag

Snygg blogg........

2011-03-03 @ 08:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0