Psykiskt utmattad

Jag känner mig så psykiskt utmattad.
Jag känner att jag har inget att ge.
Jag känner mig så himla ledsen.
Hellst skulle jag vilja gråta hela dagen.
Jag har ingen ork.

Helgen har varit jätte kul, men samtidigt ett helvete. 
I lördags fick jag reda på två saker, eller om det va en på lördag o en på söndag. 
Men det är väl skit samma, det är iaf två saker som får mig ner på botten.
Jag orkar inte mer. Jag känner mig så jävla värdelös som människa.
Fet, ful och äcklig.

Jag trodde dessutom att en person skulle ha lite mer förståelse för hur jag mår,
och hur saker o ting tar på mig nu. Men dumt av mig. Så jävla fel av mig.
Man kan aldrig förändra en annan människa, man kan bara förändra sig själv.
Men ett litet hopp om nåt hade jag.


Nu ska jag ringa upp till avdelningen och surra av mig lite.
Måste ha mer medicin, och dessutom prata med min kontaktperson om hur jag ska göra med ätstöd.
Just nu vill jag bara skita i allt. Jag vill inte äta, jag vill inte bli fetare.
Jag orkar inte mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0