Sommartid

Vaknade kl 6 pigg och utvilad, men alldeles för tidigt en söndag.
MEN! Då är det ju sommartid nu så klockan va ju egentligen 7.
Kändes lite bättre :p

Min kontaktperson måste läsa mina tankar eller nåt, han ringde mig igår, innan jag hann att ringa =)
Va ju meningen att jag ska gå Tisdag och Fredag på dagvård till veckan också, men eftersom han inte jobbar Tisdag skulle jag bara komma på Fredag så att det inte blir tjaffs med min mat. Det kändes skönt!
Sa ju det att det är väl inte meningen att jag måste äta så mycket så jag ligger och vrider och vänder på mig för att jag har så ont i magen!

Iaf, idag ska Skruttan äntligen på dans igen.
Hon har vägrat gå på dans med nån annan än mig, så det har ju blivit att hon har varit borta jätte länge.
Men nu så, nu ska hon dit =) Hon tycker ju att det är skit kul, men jag har inte fått nåt riktigt svar på varför hon bara vill gå dit med mig. Men men, det är ju så hon känner, då får man väl acceptera det.

Kl 9 är det meningen att Johan ska komma hit, så jag får gå ut och gå min dagliga promenad.
Har blivit dåligt med det i veckan för att jag har varit så trött. Men nu jävlar!
Nu ska det pusslas så jag kan få gå varje dag. Iaf några dagar.
Mår ju mycket bättre av det!

Sen så kan jag tillägga att jag tycker det är otroligt skönt att jag inte gick ut igår.
Dels för att jag hade inte pallat det, lär ju ha varit smockat med folk ute, och dels för att jag vaknar pigg, utvilad och utan dagen efter ångesten! Lovely =)
Ibland har jag lite vett i huvudet iaf :p

Nu blir det duschen.. Eller ja först måste jag dammsuga upp halva oboy paketet som jag så skickligt spillde ut över halva köksgolvet! Duktiga jag! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0